Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΚαραγιαννίδης, Χαράλαμποςel
dc.contributor.advisorΑβραμίδης, Ηλίαςel
dc.creatorΙακωβάκης, Ιάκωβοςel
dc.date.accessioned2020-11-03T09:36:16Z
dc.date.available2020-11-03T09:36:16Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other21590
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/54077
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΡομποτική -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΕκπαιδευτική τεχνολογίαel
dc.subject.otherΑυτιστικά παιδιά -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΔιαταραχές αυτιστικού φάσματοςel
dc.titleΕκπαιδευτική ρομποτική και διαταραχές αυτιστικού φάσματος: πειραματική μελέτη σε μαθηματικές έννοιες και κοινωνική ένταξηel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International