Show simple item record

Agent development for video games with machine learning techniques

dc.contributor.advisorΣταμούλης, Γεώργιοςel
dc.creatorΑλεξίου, Φαβιόλαel
dc.date.accessioned2020-11-03T08:48:15Z
dc.date.available2020-11-03T08:48:15Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other21814
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/53972
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΤεχνητή νοημοσύνηel
dc.subject.otherΝευρωνικά δίκτυαel
dc.subject.otherΠαιχνίδια υπολογιστών -- Προγραμματισμόςel
dc.subject.otherΠαιχνίδια υπολογιστών -- Σχεδίασηel
dc.titleΑνάπτυξη πράκτορα για βιντεοπαιχνίδια με τεχνικές μηχανικής εκμάθησηςel
dc.titleAgent development for video games with machine learning techniquesen
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International