Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΓκόβαρης, Χρήστοςel
dc.creatorΚυριακοπούλου, Σταυρούλα Α.el
dc.date.accessioned2020-11-03T08:46:34Z
dc.date.available2020-11-03T08:46:34Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other21858
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/53964
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.12432
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί -- Στάσειςel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Πρωτοβάθμια -- Διοίκηση και Οργάνωσηel
dc.titleΔιαμορφώνοντας μια σχολική κουλτούρα αναγνώρισης - αντιλήψεις και πρακτικές εκπαιδευτικών Α' θμιας εκπαίδευσηςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International