Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΚαλδή, Σταυρούλαel
dc.contributor.advisorΚόκκινος, Θεόδωροςel
dc.creatorΖαρμπούτη, Αθηνά-Ξένιαel
dc.date.accessioned2020-09-04T09:06:00Z
dc.date.available2020-09-04T09:06:00Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other21375
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/53653
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΔιαφοροποιημένη διδασκαλία -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΔιδασκαλία -- Μεθοδολογίαel
dc.subject.otherΓραφή -- Μελέτη και διδασκαλία (Πρωτοβάθμια)el
dc.titleΗ συμβολή της διαφοροποιημένης διδασκαλίας στην παραγωγή γραπτού λόγου μαθητών Δ΄ τάξηςel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International