dc.contributor.advisor | Καλδή, Σταυρούλα | el |
dc.contributor.advisor | Κόκκινος, Θεόδωρος | el |
dc.creator | Ζαρμπούτη, Αθηνά-Ξένια | el |
dc.date.accessioned | 2020-09-04T09:06:00Z | |
dc.date.available | 2020-09-04T09:06:00Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.other | 21375 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/53653 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | Διαφοροποιημένη διδασκαλία -- Ελλάδα | el |
dc.subject.other | Διδασκαλία -- Μεθοδολογία | el |
dc.subject.other | Γραφή -- Μελέτη και διδασκαλία (Πρωτοβάθμια) | el |
dc.title | Η συμβολή της διαφοροποιημένης διδασκαλίας στην παραγωγή γραπτού λόγου μαθητών Δ΄ τάξης | el |
dc.type | bachelorThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | true | en |
dc.rights.accessRights | free | en |