Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorΚαλδή, Σταυρούλαel
dc.contributor.advisorΚόκκινος, Θεόδωροςel
dc.creatorΖαρμπούτη, Αθηνά-Ξένιαel
dc.date.accessioned2020-09-04T09:06:00Z
dc.date.available2020-09-04T09:06:00Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other21375
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/53653
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΔιαφοροποιημένη διδασκαλία -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΔιδασκαλία -- Μεθοδολογίαel
dc.subject.otherΓραφή -- Μελέτη και διδασκαλία (Πρωτοβάθμια)el
dc.titleΗ συμβολή της διαφοροποιημένης διδασκαλίας στην παραγωγή γραπτού λόγου μαθητών Δ΄ τάξηςel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Solange nicht anders angezeigt, wird die Lizenz wie folgt beschrieben: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International