Mostra i principali dati dell'item

Burn out of special education teachers: frequency, factors, incidence on professional satisfaction coping strategies

dc.contributor.advisorΝησιώτου, Ιουλίαel
dc.contributor.advisorΜπότσογλου, Καφένιαel
dc.creatorΜακρή, Αναστασίαel
dc.date.accessioned2020-08-10T07:44:44Z
dc.date.available2020-08-10T07:44:44Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other21295
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/53249
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕπαγγελματική εξουθένωση (Ψυχολογία)el
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί ειδικής αγωγής -- Εργασιακό άγχοςel
dc.titleΕργασιακή εξουθένωση ειδικών παιδαγωγών: συχνότητα, παράγοντες, επιπτώσεις στην εργασιακή ικανοποίηση, στρατηγικές αντιμετώπισηςel
dc.titleBurn out of special education teachers: frequency, factors, incidence on professional satisfaction coping strategiesen
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in questo item

Thumbnail

Questo item appare nelle seguenti collezioni

Mostra i principali dati dell'item

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International