Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΓιαννακάκη, Μαρίνα-Στεφανίαel
dc.creatorΖιάκα, Βασιλική Ι.el
dc.date.accessioned2020-07-14T17:36:29Z
dc.date.available2020-07-14T17:36:29Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other21007
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/53175
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.9137
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠαιδαγωγική ψυχολογίαel
dc.subject.otherΣχολική ψυχολογίαel
dc.subject.otherΕκπαιδευτική κοινωνιολογίαel
dc.subject.otherΜάθηση -- Ψυχολογίαel
dc.subject.otherΜαθητές -- Δευτεροβάθμια εκπαίδευση -- Ψυχολογίαel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Δευτεροβάθμια -- Έρευνα -- Ελλάδα -- Λάρισαel
dc.titleΔιερεύνηση των αλλαγών που προτείνουν οι μαθητές, ώστε το γενικό λύκειο να καταστεί ελκυστικό για αυτούςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International