Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΣαμαράς, Γεώργιοςel
dc.creatorΑβρανά, Αικατερίνηel
dc.date.accessioned2020-07-12T09:35:04Z
dc.date.available2020-07-12T09:35:04Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.other20838
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/53160
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.9122
dc.description.abstractΑντικείμενο της παρούσας Μεταπτυχιακής Διπλωματικής Εργασίας, είναι η διερεύνηση της ικανοποίησης των επαγγελματιών πελατών της Δημοτικής Επιχείρησης, Ύδρευσης Αποχέτευσης Λάρισας (ΔΕΥΑΛ). Σκοπός είναι να διερευνηθεί, ο βαθμός ικανοποίησης των επαγγελματιel
dc.language.isoenen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subjectεπαγγελματική ικανοποίησηel
dc.subjectικανοποίηση πελατώνel
dc.titleΔιερεύνηση της ικανοποίησης των επαγγελματιών πελατών της ΔΕΥΑΛ Λάρισαςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΤΕΙ Θεσσαλίας. Τμήμα Διοίκησης και Διαχείρισης Έργων.el
heal.academicPublisherIDteilar
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International