Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΚοτρώτσιου, Ευαγγελίαel
dc.creatorΜανούσιου, Δέσποιναel
dc.date.accessioned2020-07-12T09:34:57Z
dc.date.available2020-07-12T09:34:57Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.other20800
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/53122
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.9084
dc.description.abstractΣκοπός της έρευνας αυτής ήταν η αξιολόγηση των γνώσεων από τους μαθητές και τις μαθήτριες της ΣΤ΄ δημοτικού αναφορικά με τις «δεξιότητες ζωής» που αποκρυσταλλώνονται στη θετική σκέψη, τον καθορισμό στόχων και στην επίλυση προβλημάτων. Το δείγμα της έρευναel
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subjectδεξιότητες ζωήςel
dc.subjectγνώσειςel
dc.subjectφυσική αγωγήel
dc.titleΓνώσεις για τις «δεξιότητες ζωής» από μαθητές – μαθήτριες ΣΤ΄ Δημοτικού: Διαφορές με βάση το φύλοel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΤΕΙ Θεσσαλίας. Τμήμα Νοσηλευτικής.el
heal.academicPublisherIDteilar
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International