Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΑνδρέου, Ελένηel
dc.creatorΒλάχου, Ελένηel
dc.date.accessioned2020-07-12T09:28:12Z
dc.date.available2020-07-12T09:28:12Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.other20770
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/53042
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.9004
dc.description.abstractΟ βασικός σκοπός της παρούσας έρευνας, είναι η διερεύνηση της σχέσης εκπαιδευτικού-μαθητή και της προσαρμογής του παιδιού στο σχολείο καθώς αυτή θεωρείται απαραίτητη για την μάθηση και την πνευματική ανάπτυξη του παιδιού. Κεντρικοί στόχοι της ερευνητικήςel
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subjectεκπαιδευτικοίel
dc.subjectμαθητέςel
dc.titleΣχέση εκπαιδευτικού-μαθητή και Προσαρμογή του παιδιού στο σχολείοel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΤΕΙ Θεσσαλίας. Τμήμα Νοσηλευτικής.el
heal.academicPublisherIDteilar
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International