Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΚανδρή, Θεοδώραel
dc.creatorΜαυρογιάννη, Αθανασία-Μικαέλαel
dc.date.accessioned2020-07-12T09:28:10Z
dc.date.available2020-07-12T09:28:10Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.other20757
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/53029
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.8991
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσης έρευνας είναι να συγκρίνει τις γνωστικές επιδόσεις στις σχεδιαστικές δοκιμασίες ασθενών με σχιζοφρένεια με τις αντίστοιχες παιδιών 4-10 ετών, λαμβάνοντας υπόψη ότι το σχέδιο θεωρείται σήμερα ως μια γνωστική διαδικασία και ότι στη σχιζοel
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subjectσχιζοφρένειαel
dc.subjectσχεδιαστική επίδρασηel
dc.subjectεξέλιξη σχεδιαστικής ικανότηταςel
dc.titleΣχεδιαστικές δοκιμασίες παιδιών και ατόμων με σχιζοφρένεια. Τα άτομα με σχιζοφρένεια σχεδιάζουν όπως τα παιδία;el
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΤΕΙ Θεσσαλίας. Τμήμα Νοσηλευτικής.el
heal.academicPublisherIDteilar
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International