dc.contributor.advisor | Κανδρή, Θεοδώρα | el |
dc.creator | Μαυρογιάννη, Αθανασία-Μικαέλα | el |
dc.date.accessioned | 2020-07-12T09:28:10Z | |
dc.date.available | 2020-07-12T09:28:10Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.other | 20757 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/53029 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.8991 | |
dc.description.abstract | Σκοπός της παρούσης έρευνας είναι να συγκρίνει τις γνωστικές επιδόσεις στις σχεδιαστικές δοκιμασίες ασθενών με σχιζοφρένεια με τις αντίστοιχες παιδιών 4-10 ετών, λαμβάνοντας υπόψη ότι το σχέδιο θεωρείται σήμερα ως μια γνωστική διαδικασία και ότι στη σχιζο | el |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject | σχιζοφρένεια | el |
dc.subject | σχεδιαστική επίδραση | el |
dc.subject | εξέλιξη σχεδιαστικής ικανότητας | el |
dc.title | Σχεδιαστικές δοκιμασίες παιδιών και ατόμων με σχιζοφρένεια. Τα άτομα με σχιζοφρένεια σχεδιάζουν όπως τα παιδία; | el |
dc.type | masterThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | ΤΕΙ Θεσσαλίας. Τμήμα Νοσηλευτικής. | el |
heal.academicPublisherID | teilar | |
heal.fullTextAvailability | TRUE | en |
dc.rights.accessRights | free | en |