dc.contributor.advisor | Χρονάκη, Άννα | el |
dc.creator | Κούριας, Σπυρίδωνας Α. | el |
dc.date.accessioned | 2020-07-06T08:34:41Z | |
dc.date.available | 2020-07-06T08:34:41Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.other | 20672 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/52674 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.8636 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | Αντίληψη του χώρου στα παιδιά | el |
dc.subject.other | Εκπαίδευση, Προσχολική -- Έρευνα | el |
dc.subject.other | Ρομποτική -- Εκπαίδευση | el |
dc.subject.other | Εκπαίδευση -- Επίδραση των τεχνολογικών καινοτομιών | el |
dc.title | Εκπαιδευτική ρομποτική και αναδυόμενες μαθηματικές έννοιες: ανάπτυξη χωρικής σκέψης με παιδιά προσχολικής ηλικίας | el |
dc.type | doctoralThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | true | en |
dc.rights.accessRights | free | en |
dc.contributor.committeeMember | Κόμης, Βασίλης Ι. | el |
dc.contributor.committeeMember | Φεσάκης, Γεώργιος | el |
dc.contributor.committeeMember | Δαφερμάκης, Εμμανουήλ | el |
dc.contributor.committeeMember | Καφούση, Σουλτάνα | el |
dc.contributor.committeeMember | Καλαβάσης, Φραγκίσκος | el |
dc.contributor.committeeMember | Μιχαλοπούλου, Αικατερίνη | el |