Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΜιχαλοπούλου, Αικατερίνηel
dc.contributor.advisorΜάγος, Κωνσταντίνοςel
dc.creatorΛαζαρίδου, Αθηνάel
dc.date.accessioned2020-07-06T08:34:35Z
dc.date.available2020-07-06T08:34:35Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other20648
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/52650
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Προσχολική -- Έρευναel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί -- Στάσειςel
dc.subject.otherΣχολικές συγκρούσειςel
dc.titleΟ ρόλος του εκπαιδευτικού στη διευθέτηση των συγκρούσεων μεταξύ των μαθητών προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίαςel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International