Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΖμας, Αριστοτέληςel
dc.creatorΜπέτα, Φωτεινήel
dc.date.accessioned2020-07-06T08:34:34Z
dc.date.available2020-07-06T08:34:34Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other20647
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/52649
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.8611
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαιδευτικά τεστ και μετρήσειςel
dc.subject.otherΕκπαιδευτική αξιολόγησηel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης -- Αξιολόγησή των -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί -- Στάσειςel
dc.titlePISA και στάσεις εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης: κρίσεις, συγκλίσεις και αποκλίσειςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International