Εμφάνιση απλής εγγραφής

The relationship between emotional intelligence and mental resilience of special education teachers

dc.contributor.advisorΛαχανά, Ελένηel
dc.creatorΦλέγγα, Κωνσταντίαel
dc.date.accessioned2020-06-25T10:42:26Z
dc.date.available2020-06-25T10:42:26Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other20518
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/52589
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΣυναισθηματική νοημοσύνηel
dc.subject.otherΨυχική ανθεκτικότηταel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί ειδικής αγωγήςel
dc.titleΗ σχέση της συναισθηματικής νοημοσύνης με την ψυχική ανθεκτικότητα των εκπαιδευτικών ειδικής αγωγήςel
dc.titleThe relationship between emotional intelligence and mental resilience of special education teachersen
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Γενικό Τμήμα Λάρισας.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΚοτρώτσιου, Ευαγγελίαel
dc.contributor.committeeMemberΜαλλιαρού, Μαρίαel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International