Show simple item record

dc.contributor.advisorΚόλλιας, Βασίλειοςel
dc.creatorΕυστρατιάδης, Δημήτριος Ε.el
dc.date.accessioned2020-06-22T09:05:28Z
dc.date.available2020-06-22T09:05:28Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other20599
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/52518
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.8480
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαίδευση με τη χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστώνel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Πρωτοβάθμια -- Ελλάδα -- Διοίκηση και οργάνωσηel
dc.subject.otherΔιευθυντές σχολείων -- Απόψεις -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΣχολικοί διευθυντές -- Ελλάδαel
dc.titleΣτάσεις και αντιλήψεις διευθυντών με εκπαιδευτικό ηγετικό στυλ (instructional leaders) στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση για τον μαθησιακό ρόλο των ΤΠΕel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΓκόβαρης, Χρήστοςel
dc.contributor.committeeMemberΚαλδή, Σταυρούλαel


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International