Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΜπότσογλου, Καφένιαel
dc.creatorΚουγιουμτζίδου, Ελένη Χ.el
dc.date.accessioned2020-06-22T09:05:28Z
dc.date.available2020-06-22T09:05:28Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other20597
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/52517
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.8479
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠαιγνίδια, Εκπαιδευτικάel
dc.subject.otherΠαιγνίδια στην εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΕκπαίδευση με τη χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστώνel
dc.subject.otherΜάθηση, Δυσκολίες της -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΠαιδιά με μαθησιακές δυσκολίες -- Εκπαίδευσηel
dc.titleΗ αξιοποίηση του ψηφιακού παιχνιδιού στην εκπαιδευτική διαδικασία και ο ρόλος του στην ανάπτυξη γνωστικών και κοινωνικών δεξιοτήτων των παιδιών: διερεύνηση απόψεων παιδιών και εκπαιδευτικώνel
dc.typedoctoralThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΣταμούλης, Γεώργιοςel
dc.contributor.committeeMemberΒαβουγυιός, Διονύσιοςel
dc.contributor.committeeMemberΑνδρέου, Ελένηel
dc.contributor.committeeMemberΑβραμίδης, Ηλίαςel
dc.contributor.committeeMemberΡουσσάκης, Ιωάννηςel
dc.contributor.committeeMemberΖυγούρης Νικόλαοςel


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International