Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΚουτούζης, Εμμανουήλel
dc.creatorΜανάρα, Άννα Κ.el
dc.date.accessioned2020-04-06T09:12:22Z
dc.date.available2020-04-06T09:12:22Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other20247
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/52111
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.8015
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΜάθηση -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΟργανισμοί -- Διοίκηση και οργάνωσηel
dc.subject.otherΘεωρίες μάθησηςel
dc.subject.otherΕκπαίδευση -- Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικήςel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί -- Στάσειςel
dc.titleΟ σχολικός οργανισμός στα πλαίσια του οργανισμού μάθησης και η διάσταση-αξιοποίηση του χρόνου: από το New Hampshire στη Θεσσαλίαel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International