Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΣταυρόπουλος, Βασίλειοςel
dc.creatorΤσιτώτας, Κωνσταντίνοςel
dc.date.accessioned2020-04-06T09:12:08Z
dc.date.available2020-04-06T09:12:08Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other20220
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/52089
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.7993
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΣχολικοί διευθυντέςel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Πρωτοβάθμια -- Διοίκηση και οργάνωσηel
dc.subject.otherΕκπαιδευτική ηγεσίαel
dc.titleΔιερεύνηση αντιλήψεων διευθυντών σχολικών μονάδων α/θμιας εκπαίδευσης αναφορικά με τη συμβολή του αισθήματος αυτοαποτελεσματικότητας και του ηγετικού τους προφίλ στη διαχείριση κρίσεων στο χώρο του σχολείουel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International