Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΣταμπούλης, Γεώργιος Α.el
dc.creatorΠαπαδάκη, Χαρίκλεια Μ.el
dc.date.accessioned2020-04-06T09:11:41Z
dc.date.available2020-04-06T09:11:41Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other20153
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/52035
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.7939
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΗλεκτρονικό εμπόριοel
dc.subject.otherΚαταναλωτική συμπεριφοράel
dc.subject.otherΕταιρική εικόναel
dc.subject.otherΡουχισμός -- Έρευναel
dc.titleΟ ρόλος της εμπιστοσύνης, της εταιρικής φήμης και του αντιλαμβανόμενου κινδύνου στην πρόθεση για αγορά ειδών ρουσιχμού από ηλεκτρονικό κατάστημαel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας & Περιφερειακής Ανάπτυξης.el
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών.el
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International