dc.contributor.advisor | Δερμιτζάκη, Ειρήνη | el |
dc.creator | Βαΐτση, Δήμητρα Α. | el |
dc.date.accessioned | 2020-04-06T09:11:36Z | |
dc.date.available | 2020-04-06T09:11:36Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.other | 20077 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/52023 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.7927 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | Παιδιά -- Ανάγνωση -- Έρευνα | el |
dc.subject.other | Γνωστική ψυχολογία -- Μάθηση | el |
dc.subject.other | Αξιολόγηση και βαθμολογία (Εκπαίδευση) | el |
dc.subject.other | Εκπαίδευση, Προσχολική -- Αξιολόγηση | el |
dc.subject.other | Μαθητές -- Αξιολόγηση | el |
dc.title | Η αξιοποίηση του portfolio στο νηπιαγωγείο ως μέσου για προαγωγή των μεταγνωστικών διεργασιών των παιδιών | el |
dc.type | masterThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | true | en |
dc.rights.accessRights | free | en |
dc.contributor.committeeMember | Κακανά, Δόμνα-Μίκα | el |
dc.contributor.committeeMember | Μπονώτη-Λέγκα, Φωτεινή | el |