Στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ για τη διεξαγωγή κλινικών δοκιμών με στόχο την εξοικονόμηση χρόνου και τη μείωση κόστους για τη φαρμακευτική έρευνα
Digital strategies in clinical trials
Προβολή/ Άνοιγμα
Συγγραφέας
Παπανικολάου, ΒασιλικήΌνομα μέλους επιτροπής
Ζουμπουλάκης, Παναγιώτης
Πλέτσα, Βασιλική
Όνομα Επιβλέποντος
Ζερβού, Μαρία
Ημερομηνία
2019Γλώσσα
en
Λέξη-κλειδί
Πρόσβαση
ελεύθερη
Ακαδημαϊκός Εκδότης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστημών Υγείας. Τμήμα Βιοχημείας και Βιοτεχνολογίας.
Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών. Ινστιτούτο Βιολογίας, Φαρμακευτικής Χημείας και Βιοτεχνολογίας.