Mostra i principali dati dell'item

dc.contributor.advisorΣταμπουλής, Γεώργιος Α.el
dc.creatorΤσαρτσίδου, Άννα-Μελπομένη Σ.el
dc.date.accessioned2020-02-24T13:05:20Z
dc.date.available2020-02-24T13:05:20Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other19993
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/51158
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.7062
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΔιαδίκτυο (Internet)el
dc.subject.otherΚοινωνικά δίκτυα, Ηλεκτρονικάel
dc.subject.otherΨηφιακή επικοινωνία -- Κοινωνική δικτύωσηel
dc.subject.otherΔιαδικτυακό μάρκετινγκel
dc.subject.otherΔιαδικτυακή διαφήμισηel
dc.subject.otherΕμπορική ονομασία (Μάρκετινγκ)el
dc.titleΜέσα κοινωνικής δικτύωσης, αξία της μάρκας και ηλεκτρονική δια στόματος επικοινωνίαel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας & Περιφερειακής Ανάπτυξης.el
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών.el
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in questo item

Thumbnail

Questo item appare nelle seguenti collezioni

Mostra i principali dati dell'item

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International