Μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αξία της μάρκας και ηλεκτρονική δια στόματος επικοινωνία
Προβολή/ Άνοιγμα
Συγγραφέας
Τσαρτσίδου, Άννα-Μελπομένη Σ.Όνομα Επιβλέποντος
Σταμπουλής, Γεώργιος Α.
Ημερομηνία
2020Γλώσσα
el
Λέξη-κλειδί
Πρόσβαση
ελεύθερη
Ακαδημαϊκός Εκδότης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας & Περιφερειακής Ανάπτυξης.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών.