Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΣταμπουλής, Γεώργιος Α.el
dc.creatorΤσαρτσίδου, Άννα-Μελπομένη Σ.el
dc.date.accessioned2020-02-24T13:05:20Z
dc.date.available2020-02-24T13:05:20Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other19993
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/51158
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.7062
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΔιαδίκτυο (Internet)el
dc.subject.otherΚοινωνικά δίκτυα, Ηλεκτρονικάel
dc.subject.otherΨηφιακή επικοινωνία -- Κοινωνική δικτύωσηel
dc.subject.otherΔιαδικτυακό μάρκετινγκel
dc.subject.otherΔιαδικτυακή διαφήμισηel
dc.subject.otherΕμπορική ονομασία (Μάρκετινγκ)el
dc.titleΜέσα κοινωνικής δικτύωσης, αξία της μάρκας και ηλεκτρονική δια στόματος επικοινωνίαel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας & Περιφερειακής Ανάπτυξης.el
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών.el
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International