dc.contributor.advisor | Σταμούλης, Γεώργιος | el |
dc.creator | Αναγνωστόπουλος, Ιωάννης | el |
dc.date.accessioned | 2020-02-24T13:05:02Z | |
dc.date.available | 2020-02-24T13:05:02Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.other | 19647 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/51120 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.7024 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | Εκπαίδευση, Δευτεροβάθμια--Ελλάδα | el |
dc.subject.other | Εκπαίδευση,Δευτεροβάθμια--Αξιολόγηση | el |
dc.title | Ποσοτικές-ποιοτικές προσεγγίσεις και η εφαρμογή του θεσμού της μαθητείας στη δευτεροβάθμια επαγγελματική εκπαίδευση στις περιφερειακές ενότητες Εύβοιας και Βοιωτίας κατά τη σχολική περίοδο 2016-2017 | el |
dc.type | masterThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | true | en |
dc.rights.accessRights | free | en |