Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΠαπαρούση, Μαρίταel
dc.contributor.advisorΧανιωτάκης, Νικόλαοςel
dc.creatorΤσέρτου, Αναστασία Α.el
dc.date.accessioned2020-02-24T13:03:40Z
dc.date.available2020-02-24T13:03:40Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other19529
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/50921
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΚουκλοθέατρο στην εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΜαθητές -- Ψυχολογίαel
dc.subject.otherΠαιδαγωγική ψυχολογίαel
dc.titleΤο κουκλοθέατρο ως μέσο αποδοχής της διαφορετικότητας: ευαισθητοποίηση των μαθητών σε θέματα διακρίσεων που αφορούν την εξωτερική εμφάνισηel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International