dc.contributor.advisor | Λαζαρίδου, Αγγελική | el |
dc.creator | Σωτηροπούλου, Εμμανουέλα | el |
dc.date.accessioned | 2020-02-24T13:03:26Z | |
dc.date.available | 2020-02-24T13:03:26Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.other | 19165 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/50876 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.6780 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | Εκπαιδευτική ηγεσία | el |
dc.subject.other | Εκπαιδευτικοί -- Πρωτοβάθμια εκπαίδευση -- Απόψεις | el |
dc.subject.other | Εκπαίδευση -- Διοίκηση και οργάνωση | el |
dc.title | Αυτοαποτελεσματικότητα εκπαιδευτικών και μετασχηματιστική ηγεσία: μια επισκόπηση πεδίου | el |
dc.type | masterThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | true | en |
dc.rights.accessRights | free | en |