Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΚαραπέτσας, Αργύρης Β.el
dc.contributor.advisorΣαπουντζάκη, Γαλήνηel
dc.creatorΚκαρά, Κωνσταντίνα Π.el
dc.date.accessioned2019-09-02T07:26:07Z
dc.date.available2019-09-02T07:26:07Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other19407
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/50614
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΜαθηματικά -- Μελέτη και διδασκαλίαel
dc.subject.otherΔυσαριθμησία στα παιδιάel
dc.subject.otherΕιδική εκπαίδευση -- Μαθηματικάel
dc.subject.otherΜάθηση, Δυσκολίες της -- Εκπαίδευση -- Μαθηματικάel
dc.subject.otherΝευροψυχολογίαel
dc.titleΔυσαριθμησία και νευροψυχολογική αξιολόγησηel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International