Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΠαπαρούση, Μαρίαel
dc.contributor.advisorΧανιωτάκης, Νικόλαοςel
dc.creatorΚαναβούρη, Βιργινία Η.el
dc.date.accessioned2019-09-02T07:26:07Z
dc.date.available2019-09-02T07:26:07Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other19471
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/50609
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠαραμύθια -- Ιστορία και κριτικήel
dc.subject.otherΠαραμύθια -- Μελέτεςel
dc.subject.otherΠαιδιά -- Βιβλία και ανάγνωσηel
dc.subject.otherΔημιουργική γραφή -- Μελέτη και διδασκαλία (Πρωτοβάθμια)el
dc.titleΔιερευνώντας την παραμυθιακή δομή με μαθητές της β' δημοτικούel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International