Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorΠαπαρούση, Μαρίαel
dc.contributor.advisorΧανιωτάκης, Νικόλαοςel
dc.creatorΚαναβούρη, Βιργινία Η.el
dc.date.accessioned2019-09-02T07:26:07Z
dc.date.available2019-09-02T07:26:07Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other19471
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/50609
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠαραμύθια -- Ιστορία και κριτικήel
dc.subject.otherΠαραμύθια -- Μελέτεςel
dc.subject.otherΠαιδιά -- Βιβλία και ανάγνωσηel
dc.subject.otherΔημιουργική γραφή -- Μελέτη και διδασκαλία (Πρωτοβάθμια)el
dc.titleΔιερευνώντας την παραμυθιακή δομή με μαθητές της β' δημοτικούel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Solange nicht anders angezeigt, wird die Lizenz wie folgt beschrieben: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International