Mostra i principali dati dell'item

dc.contributor.advisorΓκόβαρης, Χρήστοςel
dc.contributor.advisorΖμας, Αριστοτέληςel
dc.contributor.advisorΛαζαρίδου, Αγγελικήel
dc.creatorΠούλιου, Αριστέαel
dc.date.accessioned2019-07-03T11:42:06Z
dc.date.available2019-07-03T11:42:06Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other19173
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/50120
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.6105
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΔιαπολιτισμική εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί -- Στάσειςel
dc.subject.otherΗγεσίαel
dc.subject.otherΠολυπολιτισμική εκπαίδευσηel
dc.titleΔιαπολιτισμική ανάπτυξη σχολικών μονάδων: εμπειρίες και πρακτικές στελεχών εκπαίδευσηςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in questo item

Thumbnail

Questo item appare nelle seguenti collezioni

Mostra i principali dati dell'item

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International