Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΖμας, Αριστοτέλης|el
dc.creatorΜπαγκούα, Αθανασίαel
dc.date.accessioned2019-07-03T11:42:05Z
dc.date.available2019-07-03T11:42:05Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other19151
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/50111
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.8364
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΔιευθυντές σχολείων -- Ρόλοςel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί, αξιολόγησή τωνel
dc.titleΟ ρόλος του διευθυντή στην αξιολόγηση των εκπαιδευτικών: προοπτικές και περιορισμοίel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International