Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΧρονάκη, Άνναel
dc.creatorΣκρίμπα, Ελισάβετ Σ.el
dc.date.accessioned2019-07-03T11:41:45Z
dc.date.available2019-07-03T11:41:45Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other19252
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/49992
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3226
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΜαθηματικά -- Μελέτη και διδασκαλία ( Προσχολική)el
dc.subject.otherΔιδασκαλία -- Μεθοδολογίαel
dc.subject.otherΔιδακτική των μαθηματικώνel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικές καινοτομίεςel
dc.titleΑνιχνεύοντας τα μαθηματικά στο παιχνίδι των παιδιών στις γωνιές του νηπιαγωγείουel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΠεχτελίδης, Ιωάννηςel
dc.contributor.committeeMemberΜάγος, Κωνσταντίνοςel


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International