Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΝικονάνου, Κλεονίκηel
dc.contributor.advisorΧατζοπούλου, Κατιφένια-Αγγελική Π.el
dc.creatorΖαχαριάδου, Αθηνά Ν.el
dc.date.accessioned2019-07-03T11:41:44Z
dc.date.available2019-07-03T11:41:44Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other18965
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/49985
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΟπτική αντίληψη στα παιδιάel
dc.subject.otherΓνωστική λειτουργία στα παιδιάel
dc.subject.otherΚριτική σκέψη στα παιδιάel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Προσχολική -- Έρευναel
dc.titleVisible thinking στην προσχολική εκπαίδευσηel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International