Show simple item record

dc.contributor.advisorΝικονάνου, Κλεονίκηel
dc.contributor.advisorΧατζοπούλου, Κατιφένια-Αγγελική Π.el
dc.creatorΖαχαριάδου, Αθηνά Ν.el
dc.date.accessioned2019-07-03T11:41:44Z
dc.date.available2019-07-03T11:41:44Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other18965
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/49985
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΟπτική αντίληψη στα παιδιάel
dc.subject.otherΓνωστική λειτουργία στα παιδιάel
dc.subject.otherΚριτική σκέψη στα παιδιάel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Προσχολική -- Έρευναel
dc.titleVisible thinking στην προσχολική εκπαίδευσηel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International