Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.advisorΜαγουλιώτης, Απόστολος Ν.el
dc.contributor.advisorΧατζοπούλου, Κατιφένια-Αγγελική Π.el
dc.creatorΚουτσογιάννη, Αργυρώ Α.el
dc.date.accessioned2019-07-03T11:41:44Z
dc.date.available2019-07-03T11:41:44Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other18923
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/49983
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠαιδιά -- Αισθητική αγωγήel
dc.subject.otherΤέχνη -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Προσχολική -- Έρευναel
dc.titleΑντιλήψεις νηπιαγωγών, γονέων παιδιών προσχολικής ηλικίας για το πώς μπορούν να χρησιμοποιηθούν τα εικαστικά ως μέσο μάθησηςel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International