Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorΜαγουλιώτης, Απόστολος Ν.el
dc.contributor.advisorΧατζοπούλου, Κατιφένια-Αγγελική Π.el
dc.creatorΚουτσογιάννη, Αργυρώ Α.el
dc.date.accessioned2019-07-03T11:41:44Z
dc.date.available2019-07-03T11:41:44Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other18923
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/49983
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠαιδιά -- Αισθητική αγωγήel
dc.subject.otherΤέχνη -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Προσχολική -- Έρευναel
dc.titleΑντιλήψεις νηπιαγωγών, γονέων παιδιών προσχολικής ηλικίας για το πώς μπορούν να χρησιμοποιηθούν τα εικαστικά ως μέσο μάθησηςel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Solange nicht anders angezeigt, wird die Lizenz wie folgt beschrieben: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International