Εμπειρική διερεύνηση της διευρυμένης κοινωνικής κατανόησης στην τυπική ανάπτυξη και στον αυτισμό
Empirical investigation of expanded social understanding in typical development and autism
dc.contributor.advisor | Καραγιαννίδης, Χαράλαμπος | el |
dc.creator | Σακουλογέωργα-Κωστάκη, Δέσποινα Ι. | el |
dc.date.accessioned | 2019-07-03T11:41:40Z | |
dc.date.available | 2019-07-03T11:41:40Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.other | 18992 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/49961 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.880 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | Παιδιά με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευση | el |
dc.subject.other | Παιδιά με ειδικές ανάγκες -- Ανάπτυξη | el |
dc.subject.other | Παιδιά με ειδικές ανάγκες -- Κοινωνικές απόψεις | el |
dc.subject.other | Αυτιστικά παιδιά -- Εκπαίδευση | el |
dc.title | Εμπειρική διερεύνηση της διευρυμένης κοινωνικής κατανόησης στην τυπική ανάπτυξη και στον αυτισμό | el |
dc.title | Empirical investigation of expanded social understanding in typical development and autism | en |
dc.type | doctoralThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | true | en |
dc.rights.accessRights | free | en |
dc.contributor.committeeMember | Μαυροπούλου, Σοφία | el |
dc.contributor.committeeMember | Μισαηλίδη, Πλουσία | el |
dc.contributor.committeeMember | Μπονώτη-Λέγκα, Φωτεινή | el |
dc.contributor.committeeMember | Νικολαραΐζη, Μάγδα | el |
dc.contributor.committeeMember | Παντελιάδου, Σουζάνα | el |
dc.contributor.committeeMember | Σταυρούση, Παναγιώτα | el |