Mostra i principali dati dell'item

dc.contributor.advisorΣταμπούλης, Γεώργιος Α.el
dc.creatorΚαρατοσίδης, Αβραάμ-Νικόλαος Α.el
dc.date.accessioned2019-07-03T11:41:33Z
dc.date.available2019-07-03T11:41:33Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other18819
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/49911
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.37
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΗλεκτρονικό εμπόριο -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΚαταναλωτική συμπεριφορά -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΚαταναλωτές, Ικανοποίησή τωνel
dc.subject.otherΤουρισμός -- Μάρκετινγκ -- Ελλάδαel
dc.titleΟ ρόλος της χρηστικότητας των ηλεκτρονικών τουριστικών καταστημάτων στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών και στη δια στόματος επικοινωνίαel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας & Περιφερειακής Ανάπτυξης.el
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών.el
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in questo item

Thumbnail

Questo item appare nelle seguenti collezioni

Mostra i principali dati dell'item

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International