Ο ρόλος της χρηστικότητας των ηλεκτρονικών τουριστικών καταστημάτων στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών και στη δια στόματος επικοινωνία
![Thumbnail](/xmlui/bitstream/handle/11615/49911/18819.pdf.jpg?sequence=3&isAllowed=y)
Öffnen
Supervisor name
Σταμπούλης, Γεώργιος Α.
Datum
2019Language
el
Schlagwort
Access
free
Academic publisher
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας & Περιφερειακής Ανάπτυξης.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών.