Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΣταμπούλης, Γεώργιος Α.el
dc.creatorΚαρατοσίδης, Αβραάμ-Νικόλαος Α.el
dc.date.accessioned2019-07-03T11:41:33Z
dc.date.available2019-07-03T11:41:33Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other18819
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/49911
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.37
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΗλεκτρονικό εμπόριο -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΚαταναλωτική συμπεριφορά -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΚαταναλωτές, Ικανοποίησή τωνel
dc.subject.otherΤουρισμός -- Μάρκετινγκ -- Ελλάδαel
dc.titleΟ ρόλος της χρηστικότητας των ηλεκτρονικών τουριστικών καταστημάτων στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών και στη δια στόματος επικοινωνίαel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας & Περιφερειακής Ανάπτυξης.el
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών.el
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International