Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.advisorΣταμπούλης, Γεώργιος Α.el
dc.creatorΚαρατοσίδης, Αβραάμ-Νικόλαος Α.el
dc.date.accessioned2019-07-03T11:41:33Z
dc.date.available2019-07-03T11:41:33Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other18819
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/49911
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.37
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΗλεκτρονικό εμπόριο -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΚαταναλωτική συμπεριφορά -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΚαταναλωτές, Ικανοποίησή τωνel
dc.subject.otherΤουρισμός -- Μάρκετινγκ -- Ελλάδαel
dc.titleΟ ρόλος της χρηστικότητας των ηλεκτρονικών τουριστικών καταστημάτων στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών και στη δια στόματος επικοινωνίαel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας & Περιφερειακής Ανάπτυξης.el
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών.el
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International