Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΣταμούλης, Γεώργιοςel
dc.contributor.advisorΖυγούρης, Νικόλαοςel
dc.creatorΞενοκώστας, Κωνσταντίνοςel
dc.date.accessioned2019-07-03T11:41:22Z
dc.date.available2019-07-03T11:41:22Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other18890
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/49846
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.1398
dc.language.isoelen
dc.language.isoenen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Πρωτοβάθμιαel
dc.subject.otherΜαθησιακές δυσκολίεςel
dc.titleΑντιλήψεις και στάσεις εκπαιδευτικών Α/θμιας εκπαίδευσης για μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες στη γενική τάξηel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International