dc.contributor.advisor | Σμυρναίος, Αντώνης Λ. | el |
dc.creator | Παπαφέστα, Σοφία Δ. | el |
dc.date.accessioned | 2018-12-14T11:21:17Z | |
dc.date.available | 2018-12-14T11:21:17Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.other | 18554 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/49646 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.5863 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | Ιστορία -- Μελέτη και διδασκαλία (Πρωτοβάθμια) | el |
dc.subject.other | Ιστορία -- Μεθοδολογία | el |
dc.subject.other | Μαθητές -- Ψυχολογία | el |
dc.title | Η πλήξη στη διδασκαλία της ιστορίας | el |
dc.type | masterThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | true | en |
dc.rights.accessRights | free | en |
dc.contributor.committeeMember | Ανδρέου, Ελένη | el |
dc.contributor.committeeMember | Χανιωτάκης, Νικόλαος | el |