Mostra i principali dati dell'item

The contribution of branding to museums and to the development of cultural tourism: the case of three museums in Volos

dc.contributor.advisorΔέφνερ, Αλέξηςel
dc.creatorΒέντζα, Μαρία-Μαλάμω Δ.el
dc.date.accessioned2018-10-30T10:04:23Z
dc.date.available2018-10-30T10:04:23Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other18306
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/49517
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.281
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΑθανασάκειο Αρχαιολογικό Μουσείο (Βόλος, Ελλάδα)el
dc.subject.otherΜουσείο της Πόλης του Βόλου (Βόλος, Ελλάδα)el
dc.subject.otherΜουσείο Πλινθοκεραμοποιείας Ν. & Σ. Τσαλαπάτα (Βόλος, Ελλάδα)el
dc.subject.otherΤουρισμός -- Ανάπτυξη -- Ελλάδα -- Βόλοςel
dc.subject.otherΠολιτιστικός τουρισμός -- Ανάπτυξη -- Ελλάδα -- Βόλοςel
dc.titleΗ συμβολή του branding στα μουσεία και στην ανάπτυξη του πολιτιστικού τουρισμού: η περίπτωση τριών μουσείων στον Βόλοel
dc.titleThe contribution of branding to museums and to the development of cultural tourism: the case of three museums in Volosen
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας & Περιφερειακής Ανάπτυξης.el
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in questo item

Thumbnail

Questo item appare nelle seguenti collezioni

Mostra i principali dati dell'item

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International