Η συμβολή του branding στα μουσεία και στην ανάπτυξη του πολιτιστικού τουρισμού: η περίπτωση τριών μουσείων στον Βόλο
The contribution of branding to museums and to the development of cultural tourism: the case of three museums in Volos
![Thumbnail](/xmlui/bitstream/handle/11615/49517/18306.pdf.jpg?sequence=3&isAllowed=y)
Öffnen
Autor
Βέντζα, Μαρία-Μαλάμω Δ.Supervisor name
Δέφνερ, Αλέξης
Datum
2018Language
el
Schlagwort
Access
free
Academic publisher
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας & Περιφερειακής Ανάπτυξης.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών.