Afficher la notice abrégée

The contribution of branding to museums and to the development of cultural tourism: the case of three museums in Volos

dc.contributor.advisorΔέφνερ, Αλέξηςel
dc.creatorΒέντζα, Μαρία-Μαλάμω Δ.el
dc.date.accessioned2018-10-30T10:04:23Z
dc.date.available2018-10-30T10:04:23Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other18306
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/49517
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.281
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΑθανασάκειο Αρχαιολογικό Μουσείο (Βόλος, Ελλάδα)el
dc.subject.otherΜουσείο της Πόλης του Βόλου (Βόλος, Ελλάδα)el
dc.subject.otherΜουσείο Πλινθοκεραμοποιείας Ν. & Σ. Τσαλαπάτα (Βόλος, Ελλάδα)el
dc.subject.otherΤουρισμός -- Ανάπτυξη -- Ελλάδα -- Βόλοςel
dc.subject.otherΠολιτιστικός τουρισμός -- Ανάπτυξη -- Ελλάδα -- Βόλοςel
dc.titleΗ συμβολή του branding στα μουσεία και στην ανάπτυξη του πολιτιστικού τουρισμού: η περίπτωση τριών μουσείων στον Βόλοel
dc.titleThe contribution of branding to museums and to the development of cultural tourism: the case of three museums in Volosen
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας & Περιφερειακής Ανάπτυξης.el
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International