Παρεμβάσεις για τη διεύρυνση του πεδίου μάθησης και των εμπειριών στο σχολικό κτίριο: αφορμή η πόλη της Καλαμάτας
Spatial interventions for the expansion of learning environment and educational experiences provided in school buildings: case study: the city of Kalamata
Autore
Χάικου, ΑθηνάSupervisor name
Λυκουριώτη, Ίρις
Data
2018Language
el
Soggetto
Descrizione
Σημείωση: η ηλεκτρονική έκδοση για λόγους διαχείρισης μεγέθους έχει διασπαστεί σε πάνω από ένα τόμους/αρχεία. Παρακαλούμε, κατεβάστε πρώτα όλα τα αρχεία, διατηρώντας τα στην ίδια τοποθεσία, και αποσυμπιέστε μόνο το αρχείο με την κατάληξη .zip
Access
free
Academic publisher
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Αρχιτεκτόνων Μηχανικών.